http://profitshare.ro/l/1606015

Elefant

Elefant.ro

joi, 16 august 2012

Aripi de cioară


 Nu orice chestie cu aripi
 e o porumbiță a păcii.
 Au descoperit și ciorile vopseaua
 și au început să se dea drept porumbițe.
 
 Trebuia să-mi fi dat seama
 când i-am auzit croncănitul grav,
 dar m-a orbit dorința de a avea grijă
 de o porumbiță rănită.
 
 Dacă știam că e o cioară,
 i-o dădeam câinelui meu.
 Ar fi fost așa de fericit,
 e mâncarea lui preferată.
 
 În loc de asta,
 i-am dat toată dragostea mea.
 Mi-a dansat, mi-a cântat,
 m-a fentat și a plecat.
 
 Așa sunt ciorile,
 negre.
 Nu sunt așa din întâmplare,
 sunt negre de nesimțire.
 
 O văd uneori pe bloc,
 îi aud croncănelile din cafenea.
 Acum umblă cu un cioroi,
 la fel de negru și urât ca ea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu