http://profitshare.ro/l/1606015

Elefant

Elefant.ro

vineri, 27 august 2010

Urbanism jalnic...

Aceasta lume moderna... masini... multe masini... prea multe...
Dece nu m-am nascut intr-o lume verde??? Azi m-as fi urcat pe calul meu alb si impreuna am fi galopat spre un destin mai frumos...
Orasul cu asfaltul lui... cu bordurile lui de beton...cu blocurile lui de beton... Urasc pana si blocul in care locuiesc. Cand vad blocuri unii isi aduc aminte de comunism...eu nici nu am trait in epoca aia...
Si mai era si semaforul ala din mijlocul orasului...si ala e dezgustat...si-a pierdut si graiul si lumina verde..
Si blestemata aia de primarie...colorata intr-o culoare idioata... nici macar culoarea aia nu poate ascunde cancerul din interior...
Da si niste magazine colorate in culori de circ... in care se plimba oameni .... prizonierii acestui univers plin de gaze toxice ragaite de cate un X5 imbatat cu benzina de proasta calitate...
Si o discoteca asezata pe un camp care pute a cacat de cal... o discoteca ce suna tare... ceva intre un urlet de betiv si urletul unei maimute maneliste
Un strand cu un patron dezgustator...un strand colorat in culorile in care se imbraca alea de pe centura... un strand care-si umple bazinele din acelas rau unde se varsa canalizarea orasului....
Un oras jalnic....

Vreau sa traiesc intr-o lume fara sosele si masini... o lume rurala... o lume in care sa nu te sufoci...
Doamne cat imi doresc sa aud o gaina cotcodacind iritata in fata primariei...sau o vaca mugind in mijlocul orasului... Da pare absurd .... Dar lumea asta de beton e mai absurda decat o gaina sau o vaca...

La mine in oras macar am o sansa sa vad asa ceva...La Londra e imposibil...
Si totusi sper sa plec... Asa cei ce ma vor injura pot sa traga mai departe din tigara la terasa de lemn asezata ilegal pe domeniul public la capat de parc,sa dea voleu unei beri si sa mai comande un "frap'pe" sau o "inn'gheta'ta"
........

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu