http://profitshare.ro/l/1606015

Elefant

Elefant.ro

marți, 2 noiembrie 2010

Obiectivitate ajustata-M-am intors!!!

A trecut ceva vreme de cand nu am mai publicat nimic. Unii au crezut ca mi-am pierdut obiectivitatea. E posibil!
Un lucru insa e foarte sigur acum:Obiectivitatea e acum la locul ei! In consecinta blogul cu atitudine obiectiva e activ.
Poate ca va intrebati ce s-a mai intamplat cu mine?Unde am disparut?
Am fost cam ocupat in ultimul timp cu acomodarea in noul mediu,in viata de student. Dupa cum stiti din primul articol publicat pe acest blog,sunt student in anul 1 la Teologie Pastorala la Sibiu.
Chiar daca avem un program foarte incarcat,pot sa spun dupa o luna de scoala ca sunt multumit de alegerea facuta.Aceasta facultate ,care a dat Romaniei 30 de academicieni in frunte cu Lucian Blaga si Constantin Noica,imi da posibilitatea unei dezvoltari intelectuale deosebite.
Despre orasul Sibiu nu pot spune inca multe lucruri pentru ca nu am avut inca timp sa-l explorez dar planuiesc sa merg la teatru, la film si la filarmonica. Despre cluburi si discoteci nici nu poate fi vorba pentru ca nici in Tarnaveni nu le frecventam si nu am de gand sa ma apuc acum! Poate ca o sa merg odata intr-un club, sa vad cum e, dar intr-un viitor foarte indepartat, dupa sesiune poate!
Profesorii mi-au facut o impresie foarte buna,sunt oameni foarte inteligenti. Pot sa spun ca diferenta fata de profesorii de la liceu e uriasa.
Cam asta am facut eu in ultimul timp. Va promit ca ma pun serios pe treaba si pe creatie ca voi sa aveti ce sa cititi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu