http://profitshare.ro/l/1606015

Elefant

Elefant.ro

marți, 9 aprilie 2013

AsfaltaREA

         


             Acum câțiva ani, un om (care era la vremea respectivă era primarul unui orășel de provincie) se lăuda cu un mare plan de asfaltare. Mi-am permis să las un comentariu care suna cam așa: La noi în țară asfaltările sunt slabe și păguboase. Raportul calitate/preț este sub orice critică. Sunt rarisime cazurile în care valoarea calității nu are semnul ,,-" în față. Presa a descoperit foarte multe cazuri în care asfaltările au fost de fapt șpăgi mascate. Dacă un primar din România are cuaj să-și treacă la Realizări ,,asfaltarea orașului", eu îl rog frumos să treacă și prețul plătit pentru aceste lucrări.
               Respectivul mi-a transmis printr-un intermediar că orice ar face el pentru oraș, eu am un comentariu negativ. Ce am cu el? De ce nu îl las în pace, că el își dă toată silința să ridice orașul ăsta? Atunci i-am spus că îi doresc să reziste în funcție atâta cât o să reziste și asfaltul pe care îl pune. Asfaltul a ținut un an și ceva, el a ținut mai mult dar tot a zburat la alegeri.
                În această dimineață am avut senzația că trăiesc un ,,déjà vu"  când am văzut tiparul aceluiași articol cu asfaltări cu poza unui alt edil.        



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu