http://profitshare.ro/l/1606015

Elefant

Elefant.ro

miercuri, 20 iunie 2012

Mare, dragostea vieții mele!


 Mă omoară căldura asta roșie, la care-i spunem Vară.
 Răsuflarea ei mă topește, aerul  ei mă fierbe, iar atitudinea ei mă frige pe asfaltul încins.
 Norocul meu că am sentimente reci, puse bine în congelatorul sufletului.
 Ele mă țin în viață, și ce n-ar da roșcovana să le aibă!
 
 Orașul nu mă mai vrea,
 Aștept o șoaptă de la ea.
 Nici patul nu mă mai vrea...
 Oare mă va chema?
 
 Sunt surprins când găsesc în camera mea,
 un bilet într-o sticlă. E de la ea.
 Aproape uitasem că ea n-are mobil,
 și nu mă poate suna. Draga de ea!
 
 Merg să-mi scald sentimentele
  în frumusețea ei,
 Și să adaug dragostea mea
 la colecția ei de perle.
 

 O să mă strângă între valurile ei
 și o să ne iubim într-una,
 fie soare, fie ploaie...
 O să ne-ascundem numai când s-arată Luna.


 Selena o să-ne facă scene de gelozie,
 o să-ne fure nopțile și o să mă bage în belele.
 Dar o să mă scufund atunci de tot în mare,
 căci Mare e dragostea vieții mele!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu