http://profitshare.ro/l/1606015

Elefant

Elefant.ro

vineri, 1 iunie 2012

Prințesa cerului e supărată


 Poate se 'ndură și de mine cineva,
 vă rog să mă ascundeți undeva!
 Am supărat-o iar pe Selena,
 zeița și dragostea mea.



 E așa de furioasă încât
 a-ntors tot cerul împotriva mea.
 Din cauza asta plouă,
 cade gheață și trăznește 'ntr-una.



 Săraca,
 mă iubește ca nebuna.
 Dar eu sunt om,
 și o dezamăgesc întotdeauna
.



 Nu i-am cerut decât o singură dată,
 să-mi spună "Te iubesc!" cu glasul ei de fată.
 Dar a intervenit mândria ei cerească,
 cum să-i declare iubire unui muritor cu bască?



 Nici nu știu cum am îndrăznit,
 sau cum mi-am închipuit...
 Când Sorii altor galaxii vor veni s-o pețească,
 ce șanse va mai avea iubirea noastră?


 Pentru iubirea mea,
 și-ar da ea nemurirea?
 Ea e prințesa Cerului
 în timp ce eu sunt un gândac.



 Am rugat-o în zadar
 să nu mă mai urmărească,
 eu sunt doar o scânteie în lut,
 ea, ființă cerească.

Un comentariu: