http://profitshare.ro/l/1606015

Elefant

Elefant.ro

vineri, 14 decembrie 2012

Pe ruinele culturii ne facem cafenea



            Astăzi am fost destul de ocupat, dar am avut timp să răspund la un telefon. De partea cealaltă a semnalului aud o voce tristă care spune doar atât: "Vor să transforme o parte a Casei de Cultură în cafenea..." Am sunat încă trei persoane care mi-au confirmat că există un proiect în sensul acesta.
           Vestea asta m-a întristat. La noi în țara, în cafenele se vând băuturi alcoolice și există plasme pe care se urmăresc telenovele și meciuri. În momentul în care lucrurile acestea vor începe să se întâmple și la Casa de Cultură "Mihai Eminescu" din Tarnaveni, vă rog măcar să radeți jos numele marelui poet și să puneți în loc numele celui care a venit cu ideea asta genială. Nu am nimic cu nimeni, dar într-o Casă de Cultură se consumă opere de artă, nu telenovele, meciuri și băuturi ale lui Bachus.
            Care o să fie următorul pas? O vor transforma în discotecă? 

Un comentariu: