http://profitshare.ro/l/1606015

Elefant

Elefant.ro

vineri, 11 octombrie 2013

Delirul

Dic ta to rul! Dic ta to rul!
Jos Ceaușescu! Jos Ceaușescu!
Ole ole ole ole ole!
Ceaușescu nu mai e!
I li e scu! I li e scu! I li e scu!
Armata nu trebuie să stea indiferentă
când vandalii se dau la asemenea acte barbare, împotriva poporului!
Mai bine haimana, decât trădător!
Mai bine huligan decât dictator!
Mai bine golan decât activist!
Mai bine mort decât comunist!
Nu vrem bani, nu vrem valuta,
Vrem ca Roman să ne fută!
Când ne batem ca chiorii,
câștigă Victor Ciorbea!
Iarna nu-i ca vara!
Iubiți și câinii vagabonzi!
Dragă Stolo!
Cineva voia să vină să-mi numere găinile.
I-am sugerat mai bine să-mi numere ouăle.
Se plibă prin țară iepurașul Traian și strigă:
Unde-i ursul să-i mananc urechile?
Să trăiți bine!
Țigancă împuțită!
Premierul Harley Davidson!
Găozarule!
Ole ole, ole ola,
Unde e Elodia?
Hahalerelor!
Mihaela, dragostea mea, am învins!
Muumu mu, ba ha ha,
My name is E.B.A.
Rușine! Medicamente!
Se aud oile la televizor!
Jos Băsescu! Jos alcolistu!
Nu mi-am spus ultimul cuvânt!
Domnul Dan Diaconescu, viitorul președinte al României!
Ce păcat că s-a spart oglinda tv!
Vrem autonomie!
Ținutul secuiesc, pământ românesc!
Legea eutanasierii a fost aprobată de Parlament!
Vă blestem până la a șaptea spiță! Huoooo!
Vrem să creem locuri de muncă!
Uniți, salvăm, Roșia Montană!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu