http://profitshare.ro/l/1606015

Elefant

Elefant.ro

miercuri, 9 mai 2012

De ce mă iubești, Selena?



 Mi-e frică să mai închid ochii noaptea.
 Mi-e frică să nu mă prinzi cu garda jos.
 Tu nu ești femeie, tu ești Selena,
 știu că mă iubești.

 Mi-ai furat lumina zilei.
 Mi-ai furat dulcele somn al nopții.
 Mi-ai furat viața.
 Selena,
 de ce mă iubești?

 Noaptea, stau ascuns între coperțile unei cărți
 în timp ce tu mă cauți, disperată.
 Mi-e tare frică să nu mă găsești dormind
 și să cobori din Luna ta de sus,
  în visul meu, în formă ispititoare de femeie.

 De ce mă iubești, Selena?
 Nu înțelegi că ești legată cu veșnicia cerului,
 în timp ce eu sunt legat cu moarte?
 Tu ești pălăria albă a nopții,
 iar sufletul meu e un cer prea mic pentru tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu