http://profitshare.ro/l/1606015

Elefant

Elefant.ro

joi, 17 mai 2012

Prizonier în lanțurile suferinței


Între ură și iubire e un singur pas.
 Între iubire și ură e tot un singur pas.
 O să calc acum puțin pe tărâmul urii
 Și o să vă spun povestea mea.
 
 Eram cu o fată care mă iubea,
 Eram fericit și zâmbitor.
 Dar într-o zi, prin viața mea,
 Au început să curgă din greșeală
 lacrimile alteia.
 
 Am vrut să fac un bine
 Și le-am adunat cu mila mea de om.
 Am încercat să le transform într-un zâmbet
 Și să-i dau curaj persoanei care le vărsa.
 
 Inevitabil, m-am îndrăgostit de ea.
 
 Suferința o ținea prizonieră
 Și eu am ajutat-o să evadeze.
 Dar ea știa că nu poți evada
 Decât dacă dai la schimb fericirea altuia.
 
 Am căzut în cursă ca un fraier.
 Pe ea o aștepta altul afară.
 Acum sunt fericiți împreună,
 În timp ce eu stau singur
  în lanțurile suferinței.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu