http://profitshare.ro/l/1606015

Elefant

Elefant.ro

miercuri, 2 mai 2012

În numele trandafirului


Când te-am vrut,
 m-ai înțepat cu spinii tăi.
 Acum implori cerul
 să te ude cu lacrimile sale
 în timp ce te usuci de dorul meu.
 Of, trandafir arogant de frumos.

 Când te iubeam sincer,
 te-ai îndoit de dragostea mea.
 Acum plângi
 pentru că toți te privesc și te plac,
 dar nu te iubește nimeni.
 Of... trandafir paranoic.

 Când am vrut să te fur
 și să te sădesc în grădina vieții mele,
 ți-a fost frică de atâta iubire.
 Acum mai aștepți în zadar
 o șansa la fericire.
 Of, trandafir temător de ofilire.

 Toamna dă buzna în viața ta
 și petalele-ți cad, una câte una.
 Eu trec pe lângă tine,
 la braț cu o lalea de fată
 și simt cum mori ușor,
 of... floare cu petală-nsagerată.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu