http://profitshare.ro/l/1606015

Elefant

Elefant.ro

duminică, 29 iulie 2012

Interviu cu Mihail Surdu


 JURNALISTA: Cum vă numiți?
 EU: Mihail Surdu
 JURNALISTA: Vârsta?
 EU: Tânăr, prea tânăr, dacă vă spun nu o să mă mai luați în serios.
 JURNALISTA: Ocupația?
 EU: Mai multe ocupații: facultate, blog, afaceri, facebook...
 JURNALISTA: Wow, sunteți un om ocupat! Nu sunteți "prea tânăr" pentru afaceri?
 EU: Sunt tânăr, fizic, biologic. Pe interior sunt matur.
 JURNALISTA: În ce domeniu va desfășurați activitatea? La afaceri mă refer.
 EU: În domeniul financiar.
 JURNALISTA: Să înțeleg că sunteți student la Științe Economice?
 EU: Nu domnișoară, eu nu sunt unul din acei oameni care studiază urmărind profitul. Eu studiez că să mă dezvolt din punct de vedere intelectual și spiritual.
 JURNALISTA: Păi atunci, ce studiați?
 EU: Teologie.
 JURNALISTA(puțin șocată): Și cum se împăca banul cu Dumnezeu, nu se spune că e ochiul dracului?
 EU: E adevărat că lucrez cu bani, dar nu fac din obținerea lor un scop capital. În acest domeniu mi s-a deschis o ușă, mi s-a oferit o șansă. Prin muncă mea nu păgubesc pe nimeni, nu fac rău nimănui.
 JURNALISTA: Dacă o să ajungeți preot o să continuați cu afacerile?
 EU: Nu știm noi care este voia lui Dumnezeu. Dacă mă va chemă să-L slujesc, nu o să mă împotrivesc. Nu te poți ascunde de Dumnezeu. Afacerile nu sunt nici măcar acum o prioritate.
 JURNALISTA: Ați spus că aveți un blog, ce fel de articole o să găsim acolo?
 EU: O să găsiți versuri, critici dure aduse unor oameni politici, articole cu caracter polemic, articole cu iz filozofic....
 JURNALISTA: Scrieți versuri, sunteți un romantic?
 EU: Sunt, în măsura în care întâlnesc persoane care îmi activează romantismul
 JURNALISTA: Aveți o relație în acest moment? Sau vă place de cineva în mod deosebit?
 EU: Nu. Există o femeie destul de interesantă, dar e dintr-o altă lume și nu știu dacă dragostea mea e suficientă pentru a face trecerea.
 JURNALISTA: Vă mulțumesc pentru timpul acordat!
 EU: Cu multă plăcere!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu