http://profitshare.ro/l/1606015

Elefant

Elefant.ro

joi, 31 ianuarie 2013

În sesiune nu dorm




În sesiune nu dorm decât dacă-mi dai somnifere 
 Și cum nu iau pastile, fratele meu alb, dă-mi o bere 
 Beau în cinstea profului că mi-a fost dor de el 
 Și el bea în cinstea mea fiindcă o ardem la fel. 
  
 Am hibernat ca ursul și nu m-am dus la cursuri 
 Mut reședința la Sibiu, începe stresiunea 
 Dimineața leneveală, fă cafeaua, umple cana 
 Că o noapte de învățat e cât un semestru la "Lucian Blaga". 
  
 Frații mei Moldova, Ardeal sau București 
 Cu bani puțini sau mulți cu toții o ard în examene 
 Paharul sus now, că mie-mi place să torn 
 Nu de altceva dar în sesiune nu dorm 
  
 În sesiune nu dorm, în sesiune nu dorm 
 Nu am somn, nu am somn 
 Zori zilei mă prind note de curs citind 
 Pentru că în sesiune nu dorm, în sesiune nu dorm (x2) 
  
 Și nu am nici-o vină că-n sesiune ochii mei sunt sensibili la lumină 
 Sunt sigur că-l văd pe prof și pun pariu că se combină 
 Domnu profesor ți-am desenat pe foaie o savarină 
  
 Da, că mă îndrept spre facultate 
 Cu șapca întoarsă în cap și cu adidași în picioare 
 În bagaj am două țoale lângă banii de cafea și mâncare 
 N-am nevoie de busolă că mă las ghidat de soare 
  
 Și jur că m-aș băga la somn 
 Să-mi rulez cursul pe seslong 
 Dar spune-mi cum ai vrea să dorm 
 Când am în spate o gașcă întreagă 
 Care strigă Rappin'on? 
  
 În sesiune nu dorm, în sesiune nu dorm 
 Nu am somn, nu am somn 
 Zori zilei mă prind note de curs citind 
 Pentru că în sesiune nu dorm, în sesiune nu dorm (x6) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu