http://profitshare.ro/l/1606015

Elefant

Elefant.ro

vineri, 13 ianuarie 2012

Miting proSMURD la Sibiu



   Am vazut ca unii incep sa amplifice si sa deformeze ceea ce s-a intamplat astazi la ora 16:00 in Piata Mare din Sibiu. Am fost si eu acolo, am vazut, am filmat si am sa va povestesc exact ce s-a intamplat.


   
Imi cer scuze pentru zgomotul suparator care se aude. E vina jandarmilor care mutau un cos de gunoi dintr-un loc in altul exact cand filmam eu. Dupa cum se poate vedea in aceste imagini si in cele care vor urma, au fost cam 40 de oameni, din care vreo 25 era studenti la medicina, 5 membrii TNL si 10 trecatori. Nu i-am numarat pe reporteri si cameramani.





Dupa acest interviu,  a aparut in mijlocul manifestantilor un jandarm durduliu care a spus ca protestul nu e autorizat si trebuie sa inceteze. Un om i-a amintit jandarmului ca traim intr-o tara libera si avem dreptul sa ne manifestam dezacordul fata de o decizie care ne priveste. (nu am reusit sa filmez acest moment) Omul a primit aplauze.





Un portal de stiri a scris ca "cei sosiţi în piaţă în număr mic le-au strigat sibienilor care treceau pe acolo să le fie ruşine că nu au venit să-şi exprime respectul faţă de medicul Raed Arafat". Dupa cum vedeti in imaginile de mai sus, nu s-a intamplat asa. Au fost ironizati de catre oameni Traian Basescu, Elena Udrea si Emil Boc, dar oamenii stransi la manifestatie nu s-au legat de cei care treceau pe acolo.





Dupa cum am spus in partea in care am fost bruiat, romanii au nevoie de SMURD, au nevoie de cineva care sa vina repede cand unuia i se face rau, romanii au nevoie de acesti ingeri cu chip de om condusi de doctorul Arafat si in chip nevazut, de insusi Arhanghelul Rafail, acela prin care Dumnezeu vindeca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu