http://profitshare.ro/l/1606015

Elefant

Elefant.ro

sâmbătă, 7 ianuarie 2012

trădare


 Eu sunt un nimeni,
 Dar chiar și Nimeni are dreptul să protesteze.
 Nu vreau capul nimănui,
 Dar asta nu înseamnă că totul merge bine.
 
 În lumea asta multe sunt pe dos,
 Și n-am întâlnit încă pe cineva care să vrea să le pună la loc.
 Am văzut oameni numai piele și os,
 Nimeni nu coboară în lumea a treia din uriașul turn-bloc.
 
 Tolerăm prostituția și pedofilia,
 Drogurile și în special prostia.
 Toate astea le-am văzut la TV,
 Am vrut să fim cool și le-am adus în România.
 
 Vin unii și fac gargară pe problemele noastre,
 Vin televiziunile cu valize pline de bani.
 Mafia, Puya, Guess Who, toți te vând ca Iuda,
 Și tot ca Iuda își agăță cariera-n ștreang.
 
 Și chiar dacă spun toate astea,
 Nici eu nu sunt mai bun.
 Și eu am folosit trădarea
 Și m-am vândut ca un nebun.
 
 Problemele din lumea asta,
 Pe noi ne depășesc.
 Dar ele stau la mâna
 Tatălui Ceresc.
 
 O lume mult mai bună,
 Doar El ne poate da.
 De vânt și de furtună,
 Doar El ne poate apăra.
 
 Nici crucea care-o ducem
 N-o să mai fie atât de grea.
 Trebuie doar să credem
 În providența Sa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu