http://profitshare.ro/l/1606015

Elefant

Elefant.ro

vineri, 27 aprilie 2012

Despre "Moțiunea de cenzură"

                  Părerea mea e că opoziția și-a luat astăzi o mare țeapă. Guvernul nu ar fi căzut niciodată dacă Traian Băsescu nu ar fi vrut lucrul ăsta. Întrebarea e "De ce a vrut?"
 
                   Îmi vin acum rapid în minte două ipoteze:
 
 1. Domnul Ungureanu l-a păcălit și a vrut să scape într-un mod elegant de el. E clar că acest om dispune de un intelect mult superior, comparativ cu cele de care dispun Băsescu și liderii USL. Nu m-ar mira să se fi folosit de poziția în care era pentru "a da un tun", ca apoi să poată prelua conducerea aparatului PDL de la Băsescu. "Nu mi-am spus încă ultimul cuvânt." (Mihai Răzvan Ungureanu)


 

 2. Băsescu vrea să-i lase pe cei de la USL să guverneze pe un teren mînat, pregătit din vreme. Aceștia o să eșueze lamentabil conform planului întocmit de Băsescu iar popularitatea lor o să scadă mult fix înainte de alegeri.
 
                     Ambele ipoteze pot fi valabile. Îmi pare rău că opoziția a căzut în capcană, oricum e interesant de urmărit ce se mai întâmplă în telenovela asta până la alegeri. Din nefericire viitorul nostru e în mâinile lor.
 
 
 
       Cu Dumnezeu înainte! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu