http://profitshare.ro/l/1606015

Elefant

Elefant.ro

sâmbătă, 21 aprilie 2012

Stimați șacali...


          Astăzi am dat peste niște urme de mușcături de șacal și mi-am adus aminte că am rămas dator în această privință. Motivul care m-a împiedicat să răspund cum se cuvine la momentul respectiv s-a stins. Acum nu mă mai împiedică nimic să fiu dezlănțuit.
          Pentru cei ce nu știu, la mine în oraș trăiesc niște chestii mutante (50% șacali - 50% capre) care își permit orice, oriunde, oricând, oricum. În data de 6 aprilie am căzut și eu pradă unei turme de astfel de mutanți. Nu au reușit să se atingă de mine, dar mi-au cam terfelit imaginea. Nu sunt un tip răzbunător, dar am auzit că unul din acei mutanți ierbivori continuă să vorbească despre acel moment prin cercurile sale de prieteni prin care am și eu spioni, spunând că am fost îmblânzit și pus cu botul pe labe de către o anumită persoană.Consider că merit un drept la replică și mai consider că trebuie să fie public deoarece și ceea ce s-a întâmplat atunci a fost și văd că rămâne "de interes public".
           După cum spuneam și atunci, dacă nu-i cânți mereu în strună unei femei, o plictisești. E un lucru de care se poate convinge oricine dacă face un mic experiment. E un adevăr care doare și prea puține femei îl acceptă. Poate că sunt plictisitor, idiot, lipsit de experiență în anumite privințe, dar asta poate să o spună o persoană care mă cunoaște cel puțin de câțiva ani, o persoană care mi-a studiat argumentele, gesturile, privirile...
            Mutanții ierbivori nu au dreptul la o opinie în acest sens. Ei nu cunosc situația, faptele, amănuntele sau persoana. De fapt, cei care folosesc anumite substanțe care le afectează gândirea, nu au deloc dreptul la opinie. Își anulează singuri acest drept când consumă respectivele substanțe.
             Se pare că am rămas la fel de ascuțit, nu m-a îmblânzit nimeni, nu mi-a închis nimeni gura. E adevărat că am fost puțin cam zăpăcit în ultima vreme. Din fericire mi-am antrenat bine rațiunea și am stins cu ea orice urmă a unei pasiuni pierzătoare. Mi-am revenit și va fi "vai!" de unii. Dacă n-ați înțeles nimic din ce scrie mai sus, mă iertați! Explicațiile ar dura prea mult!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu