http://profitshare.ro/l/1606015

Elefant

Elefant.ro

vineri, 3 februarie 2012

Cadou de 2000 de accesari



                      Acest blog se apropie de cifra rotunda de 2000 de accesari. Este o cifra destul de mare daca tinem seama de faptul ca nu l-am promovat decat pe pagina mea de facebook si foarte putin pe messenger si pe e-mail.
                       Am observat in ultimul timp ca sunt tot mai multi oameni care citesc fiecare articol nou care apare si ca opinia mea, in legatura cu evenimentele curente din mai multe sfere ale existentei, e din ce in ce mai ceruta. Chiar daca ideile mele nu sunt mereu apreciate, chiar daca unii oameni nu sunt de acord cu modul in care vad eu lucrurile, chiar daca altii se simt atinsi de remarcile mele mai taioase, nu pot decat sa ma simt magulit de acest numar mare de accesari si sa VA MULTUMESC TUTUROR!
                      De 2000 de accesari, meritati un cadou. Aur si argint nu am, dar pot sa va ofer o parte din viata mea. Am un telefon care filmeaza destul de bine, asa ca o sa ma pun pe filmat. In luna martie, cand anticipez ca o sa se stranga si numarul de accesari, o sa postez un filmulet de 60 de minute in care o sa va arat o parte din viata mea. Chiar daca imaginile nu o sa fie HD, sper sa vi se para interesant.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu