http://profitshare.ro/l/1606015

Elefant

Elefant.ro

sâmbătă, 17 septembrie 2011

Dor

Uneori, mi se face dor de ochii aceea verzi,
In care, daca te uiti, risti sa te pierzi...
In ei citeam acel sentiment cald, luminos si pur,
Care acum s-a facut rece, impaienjenit si obscur...

Imi lipseste zambetul acela scurt si plin de eleganta,
Atat de sincer si discret, lipsit complet de aroganta.
Cu acel zambet ma ispitea,
Si eram gata sa fac orice pentru ea.

Mi-e dor sa-mi trec mana prin pletele ei aurite,
Chiar daca acum sunt in alta nuanta vopsite...
De culoare, mie nu-mi pasa,
Oricum, e la fel de frumoasa

As da orice sa-mi mai vorbeasca macar o singura data,
Sa-mi spuna "Te iubesc!" cu glasul ei de fata!
Ar renaste aceasta iubire de mult uitata,
Ar fi ca si cum n-ar fi murit niciodata.

2 comentarii:

  1. Atat de frumoasa!
    Dar parca parca rimele sunt fortate un pic :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Asta-i stilul meu, imi place sa fortez nota. Is fortate doar la ultimele doua versuri ale ultimelor doua strofe

    RăspundețiȘtergere