http://profitshare.ro/l/1606015

Elefant

Elefant.ro

sâmbătă, 10 septembrie 2011

Mi-au spart contul de Facebook


Cineva are chef de glume. In dimineata asta am incercat sa intru pe Facebook, sa vad ce s-a mai intamplat, ce s-a mai postat...etc.

Surpriza!

Cineva mi-a schimbat parola si mi-a dezactivat contul. Pentru ca am ignorat acele avertismente privitoare la securitatea contului si nu mai am nici parola adresei de e-mail pe care am folosit-o pentru inregistrare, acum imi este imposibil sa-mi recuperez contul.

Nu-mi voi face alt cont. Am vorbit cu niste oameni priceputi si mi-au promis ca voi avea contul si numele celui care l-a spart in cel mult o saptamana.

Pe Facebook mi-am facut multi dusmani. Am folosit aceasta retea de socializare ca pe un "pipe-bomb microphone". Am spus adevarul si am deranjat foarte multi oameni. Am atacat foarte dur si in repetate randuri politica dusa de primarul din Tarnaveni, am criticat foarte dur o gramada de politicieni, am facut glume pe seama multor persoane influente. M-am expus foarte mult, ma asteptam sa incerce cineva sa-mi faca felul dar credeam ca o sa fiu atacat pe strada sau ceva de genul asta.

Persoana care a facut chestia asta crede ca m-a redus la tacere. Prietenii mei care ma ajuta sa-mi recuperez contul vor afla cine si de unde a intrat pe contul meu. Ii garantez persoanei respective ca o voi da pe mana politiei si va face inchisoare intre 3 luni si un an(cf. art.302 din Codul Penal).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu